“Το χρώμα του φεγγαριού”, Αλκυόνη Παπαδάκη

εξ αποστάσεως...

Πολύ συχνά τις Κυριακές ο Φώτης έπαιρνε το μονοπάτι του λόφου, κι ανέβαινε ψηλά, στη ρίζα του βουνού. Πήγαινε στο σπιτάκι του γερο-Γεδεών.

Ο γέρος αγαπούσε πολύ το παιδί. Του δάνειζε βιβλία, του μιλούσε για τον άνθρωπο, για τη ζωή, για τις μεγάλες πολιτείες.

Ο Φώτης ήταν ο μοναδικός του φίλος. Ήτανε βέβαια κι οι τέσσερις καρδερίνες στο κλουβί. Ήτανε και τ’ αγριοπούλια που τους έριχνε ψίχουλα στην αυλή και τους γέμιζε κύπελλα με νερό. Μα το παιδί είχε άλλη χάρη!

Ο γερο-Γεδεών! Με κείνα τα μάτια του τα σκούρα μπλε. Δυο τρελές θάλασσες που περίμεναν χορεύοντας το ξημέρωμα.

– Μα πώς έμεινες τόσο μόνος, απορούσε το παιδί.

– Τι μόνος… Έχω τις σκέψεις μου. Έχω τις τριανταφυλλιές. Τις καρδερίνες! Έχω εσένα, τον ακριβό μου φίλο… Από μια τρυπίτσα περνά όλη η αγάπη του κόσμου, παλικάρι. Όπως η κλωστή από το μάτι της βελόνας. Μόνος του ξέρεις ποιος είναι; Αυτός…

View original post 786 more words

Leave a Reply

